czwartek, 26 lipca 2012

Gail Carriger i Sophie Jordan


Gail Carriger to autorka świetnej serii o Alexii,damie bez duszy.
Poczynając od ,,Bezdusznej'' a kończąc na ,,Bezwzględnej'',śmiało mogę powiedzieć:Bardzo orginalna,pełna humoru rozrywka.
Nie będę się rozpisywać o treści,bo na wielu blogach jest opisywana w samych pozytywach,cóż....mogę się tylko podpisać pod tą opinią.
Zapewniam:dobra lektura w letnie upały.
Drugą lekturą w klimacie fantasy ,którą ostatnio przeczytałam jest ,,Ognista” i kontynuacja książki:,,Niewidzialna''-obie napisane przez Sophie Jordan .
,,Ognista'' to powieść o nastolatkach ,i dla nastolatków. Główna bohaterka: Jacinda przenosi się z matką i siostrą do małego miasteczka,poznaje tu swą pierwszą miłość, przeżywa i analizuje swoje uczucia...
Gdyby nie to że dziewczyna jest smoczycą ,obowiązuje ją smoczy kodeks i oczywiście ma wrogów czyhających na jej życie,byłaby to jeszcze jedna powieść o dojżewaniu.
Mam nieodparte wrażenie ,że osadzenie treści książki wśród smoków miało jedno zadanie:zwiększenie sprzedaży...
ale to oczywiście moje zdanie.


3 komentarze:

  1. Nie czytałam książek powyższych autorek, ale z chęcią nadrobię zaległości:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, nie czytam za dużo bo brakuje mi dobrych recenzji. Może u Ciebie uda mi się znaleźć coś dla siebie ;)
    Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. zaciekawiłaś mnie tymi pozycjami, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń