wtorek, 24 kwietnia 2012

Rozdawajka

Dziś proponuję książkę Archipelag Khuruna” Jewgienij T. Olejniczak.
ż okazji urodzin córeczki i moich nadchodzących urodzin:20 maja- moja pierwsza rozdawajka.
W tym dniu o godzinie 20.00/ tzn.do tej godziny przyjmuję zgłoszenia,wynik w dniu następnym./  rozlosuję egzemplarz książki wśród osób chętnych. Opis treści książki znalazłam tu
http://ksiazkowo.wordpress.com/2010/08/07/archipelag-khuruna-jewgienij-t-olejniczak/

jest bardzo dokładny,wspomnę  że okładka jest ciekawa graficznie,fajnie wydana/według mnie/
Ciekawa jestem waszych wrażeń ,przyznam ,że mnie nie urzekłaZe swej strony zapraszam do przeczytania

2 komentarze:

  1. widzę ,że nikt się nie zapisał,więc ja się zapisuję:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Staję w kolejeczce, czytać bardzo lubię! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń