wtorek, 2 sierpnia 2011

Elwira Watała ,,Wielcy zboczeńcy''

Wielcy zboczeńcy - Elwira WatałaPrzeczytałam ,i powiem szczerze,książka mnie rozczarowała.Pisana bardzo wulgarnym  /gdzieniegdzie/  językiem,pozaczynane wątki,urwane...Po  kimś ,to zajmuje się historią,mam prawo spodziewać się więcej....bulwarowy język i sensację znajdę w kolorowej prasie.Jeśli już pisać tak...obscenicznie,to chociaż konsewentnie..Odnoszę wrażenie ,że autorka jest chorobliwie zafascynowana  tematyką, a zarazem nie potrafi jej zgłębić,bo jest ona dlań zbyt  rozległa.
Chciałam jeszcze podziękować wydawnictwu ,,Znak'' za szybki odzew i załatwienie sprawy,jestem miło zaskoczona i na  pewno będę robić w nim zakupy.
A co się stało?Kupiłam książkę,niestety kilka stron niezadrukowanych,wysłałam email o zaistniałej sytuacji,od  razu otrzymałam drugi egzemplarz z przeprosinami,   
pełny profesjonalizm,
dziękuję!.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz